رشته های کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی 97-98

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    irantahsil
    ايران تحصيل تخصصي ترين وب سايت علمي كشور در زمينه مشاوره تحصيلي , كنكور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ايجاد گشته تا بتواند با بهره گيري از برترين مشاوران و اساتيد علمي كشور پاسخگوي سوالات شما مردم عزيز باشد اميد است با عنايت حق تعالي و تلاش مجموعه اين مهم به نحو احسن انجام گيرد.

لینک دوستان

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 327
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز :
    بازدید دیروز بازدید دیروز :
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 0
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته :
    بازدید ماه بازدید ماه :
    بازدید سال بازدید سال :
    بازدید کلی بازدید کلی :

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.223.118.70
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان irantahsil و آدرس irantahsil-720.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

رشته های کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی 97-98

رشته های کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی 97-98

 
رشته های کارشناسی علمی کاربردی

رشته های کارشناسی علمی کاربردی

معرفی رشته های کارشناسی علمی کاربردی 97 – 98

جهت اطلاع از رشته های کارشناسی علمی کاربردی 98 – 97 و لیست رشته های کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

02170707028 و در صورت شلوغی 02170707024 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

معرفی رشته های کارشناسی علمی کاربردی مهر و بهمن 97 – 98

رشته های کارشناسی علمی کاربردی مرحله عبور از کاردانی و رفتن به سمت کارشناسی می‌باشد متأسفانه و یا خوشبختانه، دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور و در دو مقطع الزاما دانشجویان را پذیرش می‌نماید بدین معنا که شما ملزم به سپری کردن مقطع کاردانی می‌باشید و پس از آن می توانید مقطع کارشناسی را پشت سر بگذارید و در این مورد که ابتدا مقطع کارشناسی را به صورت پیوسته بگذارید، صاحب اختیار نخواهید بود. دفترچه دانشگاه علمی کاربردی را شاید بتوان رنگین کمان رشته ها نامید. زیرا هیچ دفترچه ثبت نام و هیچ دفترچه انتخاب رشته‌ای را شما نمی‌توانید به تنوع این دفترچه مشاهده نمایید. زمان ثبت نام در رشته های کارشناسی علمی کاربردی در دو نوبت و برای نیمسال اول و نیمسال دوم به صورت بدون کنکور صورت می‌پذیرد. بدیهی است که داوطلبان ثبت نامی نیمسال اول ، شروع کلاس‌های آن‌ها در مهر می‌باشد. و دانشجویان نیمسال دوم، در بهمن شروع به تحصیل می‌نمایند. لیست رشته های کارشناسی علمی کاربردی یکی از مباحث مهم در ثبت نام بدون کارشناسی برای داوطلبان می‌باشد. این مقاله از سایت ایران تحصیل را به مبحثرشته های کارشناسی علمی کاربردی و لیست رشته های کارشناسی علمی کاربردی اختصاص داده‌ایم.

 

 

شرایط ثبت نام رشته های کارشناسی علمی کاربردی مهر و بهمن 97

فرقی نمی‌کند که شما قصد ثبت نام در ترم مهر و یا ترم بهمن دانشگاه علمی کاربردی را دارید، در هر دو صورت شرایط برای تمامی داوطلبان یکسان است و داوطلبان باید شرایطی را برای شرکت در این رشته ها داشته باشند. در زمان ثبت نام کنکور سراسری و یا بدون کنکور آزاد و پیام نور، شما باید مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی را داشته باشید و شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه ثبت نام را دارا باشید تا بتوانید در کنکور و یا رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد و یا پیام نور و غیر انتفاعی، شرکت نمایید. دقیقا در رشته های کارشناسی علمی کاربردی نیز، وضعیت به همین منوال است. اگر می‌خواهید از بین لیست رشته های کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی دست به انتخاب بزنید، قبل از آن باید در رابطه با شرایط و دارا بودن این شرایط، اطمینان یابید. مدرکی که شما حتماً و الزاماً برای شرکت در رشته های کارشناسی علمی کاربردی لازم دارید، مدرک کاردانی شما می‌باشد. دانشگاه علمی کاربردی برای ثبت نام در هر سال دو بار این شانس را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. و این موجب می‌شود شما برای ورود به دانشگاه بدون کنکور علمی کاربردی، یک سال منتظر نمانید. و حتی اگر نتوانید در نیمسال اول ثبت نام نمایید، می‌توانید در نیمسال دوم وارد دانشگاه شوید. و امتیاز دیگری که دانشگاه علمی کاربردی برای دانشجویان خود قرار داده است، بدون کنکور و شرط معدلی است که فارغ‌التحصیلان کاردانی می‌توانند از آن استفاده نمایند و به مقطع کارشناسی راه یابند.

 

زمان ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی مهر و بهمن 97

انتخاب رشته فرایندی مهم است و بارها ما در مطالب مختلف به این موضوع اشاره کرده‌ایم و این مورد را متذکر شده‌ایم که برای انتخاب رشته خود، دقت لازم را به خرج دهید و با استفاده از شرایط موجود ، لیست رشته های علمی کاربردی مهر و بهمن و علاقه و استعداد خود، دست به انتخاب رشته بزنید. اما باز هم ممکن است داوطلبان بی‌توجه به این موضوع، انتخاب رشته نمایند و بعدها ممکن است در مقطع کاردانی مدرک خود را اخذ نموده و مایل به شرکت در رشته دیگری در مقطع کارشناسی شوند. اما اگر در رشته های دانشگاه‌های سراسری بخواهید شرکت نمایید، باید به لحاظ تحصیلی خود را آماده نماییید و در کنکور کارشناسی شرکت نمایید و پس از احراز رتبه لازم می‌توانید در بین رشته های دفترچه کارشناسی دست به انتخاب بزنید. اما در دانشگاه علمی کاربردی به هیچ عنوان نیازمند این مراحل نخواهید بود. خبر خوب برای این دسته از داوطلبان این است که می‌توانید بدون اینکه به مرتبط بودن رشته کاردانی فکر کنید و یا اینکه محدودیتی داشته باشید، در رشته های کارشناسی علمی کاربردی شرکت نمایید و دست به انتخاب بزنید. برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و با خرید کارت اعتباری شماره سریال را دریافت نمایید. پس از اینکه ثبت نام شما تکمیل شد. می‌توانید تعداد 30 رشته محل را در رشته های کارشناسی علمی کاربردی انتخاب نمایید. لیست رشته های کارشناسی علمی کاربردی با تنوعی که دارند، می‌تواند پاسخگوی علاقه و استعداد شما باشد.

 

لیست رشته های کارشناسی علمی کاربردی مهر و بهمن 97 – 98

  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات کشاورزی
  • مهندسی فناوری ارتباطات رسانه ای
  • مهندس ی فناوری – ICT از سیستم های مخابراتی
  • مهندسی فناوری تجهیزات پزشکی – اتاق عمل
  • مهندسی فناوری شبکه های توزیع برق
  • مهندسی فناوری اطلاعات – امنیت اطلاعات
  • مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری
  • مهندسی فناوری صنایع لاستیک
  • کارشناسی حرفه ای سینما – فیلم سازی
  • کارشناسی حرفه ای عکاسی – تبلیغات
  • کارشناسی حرفه ای عکاسی – مد و پوشاک
  • کارشناسی حرفه ای مجری گری
  • کارشناسی حرفه ای مترجمی همزمان انگلیسی
  • کارشناسی حرفه ای گریم – چهره پردازی

رشته های کارشناسی علمی کاربردی در دانشگاه‌های مختلف متفاوت می‌باشد و نمی‌توان این لیست را برای تمامی دانشگاه‌ها یکسان تصور نمود. اگر می‌خواهید در رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت نمایید، می‌توانید با مشاورین ما تماس حاصل نمایید تا به شما در فرایند انتخاب رشته و همچنین و ارائه لیست رشته های کاردانی به کارشناسی کمک نمایند. و با توجه به دانشگاهی که مدنظر شما می‌باشد از لیست رشته های کارشناسی علمی کاربردی دست به انتخاب بزنید. مشاورین ایران تحصیل آماده ارائه خدمات به شما داوطلبان عزیز در ارائه رشته های کارشناسی علمی کاربردی و هر گونه سؤال در این زمینه هستند.

جهت اطلاع از رشته های کارشناسی علمی کاربردی 98 – 97 و دیگر رشته های جامع علمی کاربردی از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

02170707028 و در صورت شلوغی 02170707024 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

کانال اطلاع رسانی رشته های کارشناسی علمی کاربردی

کانال اطلاع رسانی رشته های کارشناسی علمی کاربردی

مطالب مرتبط :

لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

رتبه قبولی تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

رشته های کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی 97 – 98

شرط معدل در دانشگاه علمی کاربردی

رشته های کارشناسی علمی کاربردی 97 – 98




تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 10 مرداد 1397 ساعت: 11:24
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: